باور ما

در تلاشیم با استفاده از نیروهای جوان و متخصص همچنین با به کار گیری دانش فنی و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط، به نحوی مطلوب به نیازهای مشتریان خود پاسخ بدهیم.
خدمات طراحی و چاپ یکی از ابزارهای در اختیار بخش بازاریابی و تبلیغات سازمان هاست. پس می کوشیم در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیتی مطلوب و یکدست هم چنین در نظر گرفتن قیمت تمام شده، سفارشات را در بسته بندی کارآمد، به دست مشتریان خود برسانیم.
همواره در تلاشیم روابط حاکم بر ارتباطات ما بر اساس اخلاق و ادب، امانت داری و رازداری، در نظر گرفتن منافع مالی و غیر مالی مشتریان ما باشد. نگرش ما در کسب و کار نگرش پایدار و متداوم است و همواره به ارایه خدمات بهتر می اندیشیم.

درباره آرم افرنگ

آرم افرنگ از نوع لوگوتایپ (خط نگاری) است. این آرم با الهام استادانه از خط زیبای نستعلیق توسط آقای دکتر فوأد ترشیزی در سال 1383 طراحی شد.

رنگ سازمانی شرکت افرنگ، قرمز است. رنگ قرمز نماد زندگی، هیجان، شور و شوق است. رنگ قرمز، رنگ عشق، خون و آتش است. رنگ قرمز در میان رنگ ها بیشترین درخشندگی را دارد و نمایان ترین رنگ است که اشاره تلویحی به کاربرد و اثر تبلیغات دارد.

رنگ دوم که در ترکیب رنگ سازمانی افرنگ به کار می رود رنگ خاکستری و سفید است. رنگ خاکستری نمایان گر اصالت و وقار است. و به نوعی متوازن کننده ی هیجانات رنگ قرمز است و به آن اعتبار و اعتلاء می بخشد.

20160926_151927_Afrang-Logo
cert1
cert2
cert3
cert4