طراحی اوراق اداری
می 22, 2018
کارت تخفیف و مزایای آن
دسامبر 5, 2018

طراحی ساک دستی تبلیغاتی

home_shoes_icon1

ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، جایگاه خاصی پیدا کرده است.
home_shoes_icon1

بطور ساده تر می توان گفت ساک دستی تبلیغاتی سرمایه گذاری پنهان و کم هزینه و در عین حال ارزش نهادن به انتخاب مشتری شما می باشد.
home_shoes_icon1

ساک دستی تبلیغاتی در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد. سـاک دستی های کـاغذی با انــواع کـاغذ گلاســه، مقــوای پشت
home_shoes_icon1

طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.

نکات مهم در طراحی ساکی دستی

در طراحی ساک دستی تبلیغاتی رزولوشن فایل شما باید حداقل 300dpi ، پیکسل در اینچ باشد و سیستم رنگی (Mode) فایل شما باید CMYK باشد.
در هنگام طراحی به این نکته توجه داشته باشید که متون، تصاویر و لوگوها در فایل شما باید به گونه‌ای باشد که وقتی طرح نهایی در چاپخانه بُرش زده می شود، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند که این حاشیه امن حدود 5 میلی متر از اطراف کار می باشد همچنین در حاشیه 2 سانتیمتری از بالا، دو عدد پانچ (سوراخ) به فاصله تقریبی 9 سانتیمتر از هم برای اتصال دسته ها قرار خواهد گرفت. پس در این ناحیه متن، آرم یا عکس مهمی نگذارید.
فرمت فایل های ارسالی می بایست TIFF, PDF, JPEG باشد. بهترین فرمت برای چاپ در چاپخانه ها و جلوگیری از تغییرات ناخواسته، فایل PDF می باشد.
ساک دستی های تبلیغاتی بر اساس ابعاد مختلف به دو صورت چاپ می شوند. بر اساس ابعاد آن به دو صورت تک فرم یا دو فرم چاپ می شوند. منظور از ساک دستی های تک فرم این است که از صحافی یک تکه کاغذ درست می شود و حداکثر ابعاد گسترده آن 70×50 سانتیمتر می باشد و منظور از ساک دستی های دو فرم این است که از صحافی و به هم چسبیدن دو تکه کاغذ درست می شود و ابعاد گسترده آن از 70×50 سانتیمتر بزرگتر است.

دیدگاه ها بسته شده است