ساک دستی تبلیغاتی را چگونه طراحی کنیم ؟

در این مطلب قصد داریم شما را با تمام نکات تبلیغات از طریق چاپ و تولید ساک دستی آشنا کنیم. همین طور شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات از طریق چاپ کارت اسکرچ، با مشاورین افرنگ در تماس باشید.

ساک دستی تبلیغاتی ، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، جایگاه خاصی پیدا کرده است.

بطور ساده تر می توان گفت ساک دستی تبلیغاتی سرمایه گذاری پنهان و کم هزینه و در عین حال ارزش نهادن به انتخاب مشتری شما می باشد.

ساک دستی تبلیغاتی

محتوای متنی ساک های تبلیغاتی

این ساک های کاغذی یکی از پر مصرف ترین هدیه های تبلیغاتی هستند و نقش مهمی در تبلیغات محیطی اجرا می کنند . همچنین  تاثیر زیادی در برند سازی و شناساندن لوگو و شعار تبلیغاتی شما دارند.

بنابراین لازم است علاوه بر رعایت ترکیب رنگ سازمانی شما در طراحی این ساک ها ، لوگو  و شعار تبلیغاتی شما هم روی این ساک ها درج شود. درصورت تمایل می توانید روش های ارتباطی خودتان را نیز روی ساک ها درج کنید.

ساک افرنگ

 

جنس کاغذ چاپ

ساک دستی تبلیغاتی در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد. سـاک دستی های کـاغذی با انــواع کـاغذ گلاســه، مقــوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.

وضوح تصویر ساک دستی تبلیغاتی

در طراحی ساک دستی تبلیغاتی رزولوشن فایل شما باید حداقل 300dpi ، پیکسل در اینچ باشد و سیستم رنگی (Mode) فایل شما باید CMYK باشد.

ساک دستی آسیا تک

 

محل قرار گیری نوشته ها

در هنگام طراحی به این نکته توجه داشته باشید که متون، تصاویر و لوگوها در فایل شما باید به گونه‌ای باشد که وقتی طرح نهایی در چاپخانه بُرش زده می شود، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند.

این حاشیه امن حدود 5 میلی متر از اطراف کار  و حاشیه 2 سانتیمتری از بالا، دو عدد پانچ (سوراخ) به فاصله تقریبی 9 سانتیمتر از هم برای اتصال دسته ها قرار خواهد گرفت. پس در این ناحیه متن، آرم یا عکس مهمی نگذارید.

سایز نوشته ها

از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 6 پوینت به علت ناخوانایی خودداری کنید. برای نوشته‌ها و عناصر سیاه کوچک حتما از سیاه تک رنگ (C:0 M:0 Y:0 k:100) استفاده کنید.

فرمت فایل های طراحی

فرمت فایل های ارسالی می بایست TIFF, PDF, JPEG باشد. بهترین فرمت برای چاپ در چاپخانه ها و جلوگیری از تغییرات ناخواسته، فایل PDF می باشد.

ابعاد ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی های تبلیغاتی بر اساس ابعاد مختلف به دو صورت چاپ می شوند. بر اساس ابعاد آن به دو صورت تک فرم یا دو فرم چاپ می شوند. منظور از ساک دستی های تک فرم این است که از صحافی یک تکه کاغذ درست می شود و حداکثر ابعاد گسترده آن 70×50 سانتیمتر می باشد .

منظور از ساک دستی های دو فرم این است که از صحافی و به هم چسبیدن دو تکه کاغذ درست می شود و ابعاد گسترده آن از 70×50 سانتیمتر بزرگتر است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.