تولید و چاپ کارت اسکرچ دار

ما در مجموعه افرنگ این توانایی را داریم که کارت های شماره دار را در اندازه و شکل های مختلفی تولید کنیم ، هنگام طراحی کارت های اطلاعات متغییر محل چاپ کد و سریال خود را هر کجای کارت که تمایل دارید در نظر بگیرید ، ما آن را به راحتی تولید می کنیم.

مسائلی که در چاپ و تولید کارت های اسکرچ برای ما اهمیت ویژه دارند:

قیمت کارت اسکرچ

در قیمت گذاری کارت اسکرچ عوامل متعددی تاثیر گذارند. به طور مثال مواد و متریالی که در تولید آن استفاده می‌شود در قیمت آن اثر می‌گذارد. بر روی کدها و شماره های چاپ شده یک لایه پوشاننده محافظ به نام اسکرچ آف چاپ می شود که از افشای کد و رمز آن کارت یا لیبل اسکرچ تا زمان رسیدن به مصرف کننده نهایی جلوگیری می‌کند. 
کارت یکی از ابزار تبلیغات و پیشبرد فروش است. چاپ بارکد و اطلاعات رمز متغیر بر روی کارت به همراه اسکرچ (لایه محافظ رمز) قابلیت این کارت ها را افزایش می دهد. افرنگ توانایی چاپ بارکد میله ای و کیوآر را دارد. کارت هایی مانند بن تخفیف و کارت های رمزگذاری شده در افرنگ تولید می شود.

همچنین پین کد و یا رمز ابتدا بر روی کارت، توسط چاپگر بارکد چاپ می شود و در صورت لزوم روی آن ها توسط دستگاه چاپ اسکرچ پوشانده می شود. جهت سفارش چاپ کد دار و لیبل تخفیف با ما تماس بگیرید. ساخت بارکد و پین تخفیف و اطلاعات تخفیف در افرنگ به رایگان ساخته می شود. اطلاعات متغیر بنا بر نیاز شما ساخته می شود و توسط یک فایل اکسل در اختیارتان گذاشته می شود. قبل از اقدام با ما تماس بگیرید، با کمال میل مشاوره رایگان جهت چاپ کارت رمز گذاری شده به شما خواهیم داد.

مشخصات اسکرچ

پــــوشش امنیتی اسکرج مصــــارف گوناگونی دارد. در تمــــــام موارد استفــاده یک کد تحت عنــــــوان پین کد (pin code)، رمز عبور(password) و یا کد فعال سازی (activation code)، بر روی کــــــارت چاپ می شود که توسط لایه محــــافظ اسکــرچ آف (scratch off) پوشیده می شود.

عمده مصـارف کارت های اسکـرچ دار موارد زیر می باشد:

Scratch

این موارد را در طراحی کارت های رمز دار و اسکرچ دار رعایت کنید:

1. مهم ترین قسمت این کارت ها همان شماره ها و کدهایی است که قرار است در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد. به اندازه کافی برای چاپ اطلاعات متغیر و کدها فضا بگذارید. چاپ سریال و شماره رمز با فونت کوچک باعث می شود برای عده ای خواندن آن ها دشوار شود.

2. از قرار دادن مطلب اضافه بر روی کارت خودداری کنید. این کار باعث می شود مخاطب شما سر در گم شود

3. وجود سریال نامبر در هر کارت پیگیری و شمارش کارت ها را آسان تر می کند، شماره سریال را روی کارت درج کنید.

4. نوشته های مشکی داخل کارت را حتما تک رنگ (C:0 M:0 Y:0 K:100) همـراه با حالت multiply انتخاب نمایید بــصورتی که کانال مشکی خود را خاموش می کنید، نتوانید هیچ نوشته مشکی را ببینید و همچنان زیر تمام نوشته ها پر باشد (سفید نباشد).

5. اندازه استاندارد چاپ افرنگ برای کارت 58 * 84.7 میلیمتر است که بعد از برش کارت 55 * 81 میلیمتر به دست شما می رسد.از قرار دادن مطالب مهم در حاشیه کارت خودداری کنید.

6. فرمت فایل tiff و یا jpeg با رزولیشن 300dpi بر اینچ باشد.

7. مود رنگ های چاپ افست CMYK و 8bits/channel است. مود RGB مخصوص کارهای دیجیتال و تصویری است.

8. همه اطلاعاتی که تحت عنوان اطلاعات متغیر نامیده می شوند شامل کد، نام کاربری، کلمه ی عبور، جایزه، سریال نامبر، پین کد، بارکد و … را در یک سمت کارت قرار دهید.

9. از انتخاب رنگ های تیره مخصوصا مشکی در پس زمینه ی کارت اجتناب کنید. خواندن مطالب ریز روی کارت با پس زمینه ی مشکی برای همه آسان نیست. سعی کنید از زمینه ی سفید در طراحی کارت استفاده نمایید