امنیت کدهای اسکرچ

نحوه چاپ کارت اسکرچ دار

در این مطلب به نحوه چاپ کارت اسکرچ دار خواهیم پرداخت. همه می خواهند برنده شوند، بنابراین جای تعجب ندارد که کارتهای فروشی و بلیط ها و کارت های اسکرچ مناسب برای تحریک مشتریان و تولید بیشتر فروش هستند.

کارت اسکرچ یکی از اقلام پرطرفدار تبلیغاتی هستند و برای موارد زیر مناسب می باشد: تبلیغات سریع فوری ، برنامه پاداش وفاداری ، رویدادهای خیریه ، مجوزهای پارکینگ ورود ، درج روزنامه یا مجله و افزایش آگاهی از برند. کارت اسکرچ مربوط به جمع آوری کمک های مالی نیز طرفدار زیادی دارد.

می توانید خدمات طراحی و چاپ کارت های اسکرچ را در هر چاپگر کارتی چاپ کنید. این مقاله را بخوانید تا بدانید نحوه چاپ کارت اسکرچ چگونه می‌باشد؟

چاپ کارت اسکرچ

چاپ کارت رمز دار (که کارتهای اسکرچ نیز خوانده می شوند) در بسیاری از صنایع بسیار محبوب هستند. از کارتهای هدیه ، گرفته تا کارتهای قرعه کشی، کارت های تلفنی با پیش پرداخت، این کارتهای خراشیده و پوشیده از خاکستری روشی جالب برای آشکار کردن اطلاعات پنهان است.

طراحی و چاپ کارت اسکرچ با چاپگرهای کارت نسبتاً آسان است ، که می توانند به روبان های خراشیده تک رنگ مجهز شوند.

برای ساخت کارت اسکرچ، این راهنمای ساده را دنبال کنید:

آنچه شما نیاز دارید:

  • کارت های آماده
  • کامپیوتر با نرم افزار طراحی کارت
  • چاپگر کارت
  • روبان چاپگر کارت
  • نوار اسکرچ تک رنگ

مراحل چاپ کارت اسکرچ

مرحله 1. درباره اندازه کارت تصمیم بگیرید.

مرحله 2. کارت خود را طراحی و چاپ کنید (با استفاده از روبان معمولی چاپگر خود) ، از جمله اطلاعاتی که در مرحله 5 پنهان می شود.

مرحله 3. روبان چاپگر معمولی خود را برداشته و آن را با نوار اسکرچ خاکستری تک رنگ خود جایگزین کنید.

مرحله 4. مناطق اسکرچ دار را در درایور چاپ و همچنین در نرم افزار طراحی کارت تنظیم کنید. همچنین به یاد داشته باشید که نوار را با استفاده از درایور چاپگر روی “K” تنظیم کنید.

مرحله 5. مطالب خراشیده شده را روی اطلاعاتی که می خواهید پنهان کنید چاپ کنید.

تا به این لحظه به بررسی نحوه چاپ کارت اسکرچ دار به صورت مختصر پرداختیم.

جوهر چاپ کارت رمز دار

با استفاده از لیبل اسکرچ طلایی یا نقره ای به رنگ کامل و سیاه و سفید روی عکس معکوس چاپ می شود که می توانید کارت اسکرچ چاپ شده خود را به طور کامل شخصی کنید تا منعکس کننده ارزش برند شما باشد.

چاپ صفحه نمایش کارت رمز دار یک فرآیند فوق العاده همه کاره است که نه تنها از نظر تنوع بسترهایی که می توان روی آن چاپ کرد بلکه انواع جوهرهایی که قابل استفاده هستند و لاتکس هستند. لاتکس  ماده ای که برای ایجاد لیبل نقره- فلزی روی کارتهای اسکرچ تبلیغاتی استفاده می شود.

جوهر لاتکس با استفاده از دستگاههای چاپ صفحه SAS یا SPS (که شامل واحدهای خشک کن معمولی لازم است) پوشش مات را فراهم می کند اما با استفاده از ناخن  یا سکه به آسانی برداشته می شود.

این ماده معمولاً به صورت نقره ای تولید می شود (به عنوان قرعه کشی معروف است) اما می توانیم با رنگ های طلایی و طیف های دیگری نیز چاپ کنیم.

ناگفته نماند که می توان از جوهرهای لاتکس بر روی جوهرهای دیگر استفاده کرد (در غیر این صورت نکته ای در این مورد وجود نخواهد داشت!) اما می توانیم برای بازی ها و مسابقات از لاتکس نیز استفاده کنیم.

نکات مربوط به چاپ دیجیتال

برخی از چاپگرهای دیجیتال “روغن فیوزر” را روی ورق ها قرار می دهند. این می تواند چاپ را غیرممکن سازد و لیبل چسبیده نشود.

اگر بلیط ها به صورت دیجیتالی چاپ می شوند ، همیشه توصیه می شود قبل از اجرای کل کار ، نرم افزار مربوطه را تست کنید.

در صورت چاپ دیجیتالی، ما همیشه از لمینیت مات در کنار هم استفاده خواهیم کرد تا لاتکس شود.

زمان خشک کردن را مجاز کنید

جوهر کارت اسکرچ جوهر UV نیست ، بنابراین برای خشک شدن به زمان نیاز دارد تا بتوانید آن را خشک کنید.

اطمینان حاصل کنید که جدول زمانی پروژه شما شامل این زمان خشک کردن است ، به خصوص اگر عملیات اتصال اضافی مانند تاشو یا سوراخ کردن لازم باشد.

در طراحی و چاپ کارت رمزدار و کارت اسکرچ باید فضای کافی برای چاپ سریال و رمز کارت در نظر بگیرید تا خواندن اطلاعات برای افراد مشکل نباشد و اطلاعات اضافی در کارت درج نکنید که این موضوع باعث سردرگمی دارنده کارت خواهد شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.