نکات مربوط به چاپ کارت ویزیت

در مقالات گذشته یکی از روش های تبلیغاتی که چاپ تراکت بود را به طور کلی برای شما توضیح دادیم،اما در این مطلب به بررسی تخصضی نکات مربوط به چاپ کارت ویزیت می پردازیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب یاری فرمایید.

در وهله اول شما از کارت ویزیت چه چیز هایی می دانید؟شاید شما هم جواب این پرسش را به درستی ندانسته باشید پس با تیم تخصصی افرنگ همراه باشید.

همانطور که می دانید بسیاری از انسان ها برای توسعه کسب و کارشان دست به روش های تبلیغاتی مختلفی می زنند.اما در مواقعی ممکن است این روش های تبلیغاتی تقریبا هزینه ی سنگینی را در پی داشته باشد.پیشنهاد ما این است در صورتی که نمی خواهید هزینه بالایی را برای توسعه ی کسب و کار خود داشته باشید و هم چنین با هزینه پایین خواستار جواب گرفتن در توسعه ی کسب و کار می باشید حتما چاپ کارت ویزیت را فراموش نکنید.

در صورتی که شما قبلا این کارت را چاپ کرده اید و بین مردم کارت تان را بنا به روش هایی پخش کرده اید و هیچ گونه پاسخ مثبتی دریافت نکردید احتمالا کارت ویزیت شما از کیفیت لازم بهره مند نبوده تا رضایت مشتری را کسب نماید.

نکته:قبل از این که خدمات چاپ کارت ویزیت را انجام دهید می بایست جنس و طراحی مناسبی برای چاپ این کارت در نظر بگیرید.

چه عناوینی را باید در چاپ کارت ویزیت به کار ببریم؟

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از انسان ها از گجت ها و تلفن های هوشمند استفاده می کنند،شما در خدمات چاپ کارت ویزیت می بایست آدرس شبکه های اجتماعی که کسب و کارتان دارای حساب کاربری می باشد را درج نمایید.درج کردن آدرس صفحات اجتماعی یکی از مهم ترین نکات برای نشر این کارت می باشد.

درج کردن آدرس صفحات اجتماعی در کارت ویزیت

همان طور که در بالا گفته شد یکی از مهم ترین عناوینی را که در این نوع نشر می بایست رعایت کنید درج آدرس صفحات اجتماعی می باشد که کسب و کار شما در آن ها فعالیت مسمتر دارد.نکته:سعی کنید صفحات اجتماعی خود را از محصولاتی که قصد دارید به فروش برسانید پر کنید به گونه ایی که بعد از این که مخاطب به صفحات اجتماعی شما سر زد به وجد بیاید.

هرگز از طراحی های آماده استفاده نکنید

عده ایی از صاحبان کسب و کار برای انجام خدمات چاپ کارت ویزیت از طراحی های آماده و قبلی استفاده می کنند،پیشنهاد ما این است که هرگز این کار را انجام ندهید چرا که ممکن است مخاطب شما این نوع طراحی را در نشر ویزیت دیگری دیده باشد و با دیدن این نوع طراحی شما متوجه غیراصلی بودن طراحی شما شود در این صورت پیشنهاد می کنیم با شررکت خدمات طراحی و چاپ برای انجام کار های خود مشورت نمایید.

سعی کنید کارت ویزیت خود را شلوغ نکنید

عنوانی دیکر که در خدمات چاپ کارت ویزیت برای ما بسیار مهم است این است که نشر ویزیت شما می بایست در عین سادگی پیام خود را به فرد مخاطب برساند.هرگز سعی نکنید که عناوین اضافی را در این روش تبلیغاتی استفاده کنید.

درج اطلاعات تماس

مورد دیگری را که باید در این نوع کارت ها درج کنید،شماره تماس های کسب و کارتان می باشد.سعی کنید شماره تماس هایی را که همیشه قابل دسترسی می باشند در این نوع کارت ها ثبت کنید.

خوانا بودن فونت متنی

مورد دیگری را که باید قبل از چاپ کردن کارت ویزیت رعایت کنید خوانا بودن فونت متنی تان در این نوع کارت می باشد.سعی کنید فونتی را استفاده کنید که کاملا خوانا و منظم باشد.شما قبل از این که این خدمات را انجام دهید می بایست نوع فونت خود را مناسب انتخاب کنید و خود را جای مخاطبانی قرار دهید که که قدرت بینایی کاملی ندارند بنابراین پیش نهاد ما این است نوع فونت چاپی خود را با طراحان این نوع کارت ها در میان بگذارید.

نام برند به همراه لوگو

مورد اصلی که باید در این کارت ها رعایت کنید این است که می بایست نام اصلی برند خود را به همراه لوگوی کسب و کارتان به طور دقیق و منظم در این نوع کارت ها که تقریبا جنبه ی تبلیغاتی دارد درج نمایید.

کلام آخر:برای انجام خدمات چاپ کارت ویزیت می توانید شرکت افرنگ را که یکی از بهترین شرکت های تولید کارت اسکرچ می باشد را انتخاب نمایید.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.