کارت قرعه کشی

نکات مربوط به کارت هدیه

یکی از دغدغه زندگی روزمره ی ما این است که نکات مربوط به کارت هدیه و ویژگی های مهم و اساسی در هنگام خرید کارت هدیه می باشد.

امروزه شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید برای تولد یکی از دوستانتان هدیه ایی تهیه کنید  یا به عنوان یک مدیر شرکت برای پاداش دادن به کارمندانتان احتیاج به یک هدیه مناسب داشته باشید یا برای روز مادر یا روز پدر  برای پدر یا مادرتان کادویی تهیه کنید. اما شما در ذهن خود انتخابی دارید که خواستار متمایز شدن از سایر رقبا را دارید برای همین کارت هدیه اسکرچ دار را انتخاب میکنید.

اما نکات مربوط به کارت هدیه چه چیز هایی میتواند باشد؟

کارت هدیه یا GIFT CARD یک کارت کاغذی یا پلاستیکی میباشد که در مقابل مبلغی که در داخل آن وجود دارد خریداری می کنید.

کارت هدیه در واقع کارت نقدی میباشد که هیچ گونه نام و کد یا شماره ایی  بر روی آن ثبت نشده است.

کارت هدیه دارای کابردهای بسیاری میباشد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ و دستگاه های چاپ و با توجه به اینکه طراحی های بسیاری در این زمینه وجود دارد شما قابلیت انتخاب طرح،اندازه،نوع کارت اسکرچ دار را نیز میباشید.

قبل از استفاده از کارت هدیه حتما توجه کنید لیبل آن تغییری نکرده باشد هم چنین توجه کنید که اسکرچ روی کارت هدیه خراشیده نشده باشد.

از دیگر ویژگی های مربوط به gift card یا کارت هدیه این است که میتوانید طرح مورد علاقه خود را در اختیار ما بگذارید تا همکاران عزیز ما بر روی کارت این را چاپ کنند و تحویل شما بدهند.

جنس کارت هدیه مناسب

خدمات چاپ کارت هدیه را میتوان بر روی مقوا یا pvc انجام داد. به دلیل این که مقداری مبلغ و اعتباری درون این کارت هدیه وجود دارد پس انتخاب جنس آن نیز برای ما مهم است.کارت هدیه pvc باعث میشود که در کنار دوام و ماندگاری بالا تر طراحی زیباتری در مقابل مقوا داشته باشد و این امر باعث میشود که به کسی که این کارت را میدهیم در نگاه اول به وجد بیاید.

کارت هدیه را میتوان باتوجه به نوع کابری به صورت ساده و برای خرید و برداشت مبلغ میتوان از  کارت هدیه مگنت دار استفاده کرد.

کارت هدیه برای مدتی کوتاه برای مشتری قابل استفاده است و پس از مدتی دیگر مشتری از آن استفاده نمی کند.بنابر این باید جنسش طوری بوده که در مقابل کوتاه ترین زمان تغیر رنگ ندهد.هم چنین طرحی که ما بر روی کارت هدیه چاپ کرده ایم نباید پس از مدتی کوتاه بی رنگ شود.پس از چاپ کارت هدیه یک لایه ایی نازک و بی رنگ و شفاف که لمینت نام  دارد کشیده میشود. لمینت باید به درستی بر روی کارت هدیه قرار گیرد که پس از اندک زمانی از روی کارت هدیه لبه های آن جدا نشود.

اگر قصد خرید کارت هدیه یا gift car می باشید نگران هزینه زیاد آن نباشید.شرکت افرنگ با ارائه ی بهترین خدمات در این زمینه و زمینه مرتبط این تضمین را به شما میدهد که نازل ترین قیمت ها را در اختیار شما بگذارد.

طراحی کارت هدیه

طراحی کارت هدیه دارای استانداردهایی میباشد که حتما باید رعایت شود.و بنابراین طراح کارت هدیه نکاتی دارد که حتما برای افزایش کیفیت کارت هدیه تان باید رعایت شود.

  • اندازه ی استاندارد کارت های pvc برابر با 8.9×5.7 سانتی متر میباشد.
  • رزولیشن تصویر کارت هدیه  را برروی 300dpiقرار دهید.
  • اگر چاپ شما افست است مد رنگی را  CMYK و اگر چاپ شما دیجیتال میباشد RGB را تعریف کنید.
  • طرح خود را به صورت لایه باز و با فرمت png یا jpegمیتوانید ارسال کنید.

انواع چاپ:

چاپ انواع مختلف و روش های گوناگونی دارد و هرکدام دارای مزایا و معایبی نیز می باشند.از انواع چاب:گراور،دیجیتال،افست،سیلک اسکرین که استفاده از هر روش برای مواردی کاربرد دارد.

معروفترین و معتبر ترین نوع چاپ، چاپ دیجیتال و چاپ افست می باشد.و هر کدام از آن ها برای ما حائز امنیت و کاربرد های متفاوتی دارند.

از چاپ در تیراژبالا بهتر است از نوع چاپ افست استفاده کنید. این روش این امکان را دارا میباشد که بر روی تمام کاغذ ها چاپ میشود. بایدملاحظه کرد که برای چه استفاده ایی احتیاج به چاپ دارید؟برای همین در هنگام خرید نوع استفاده کاربری تان را در اختیار همکاران ما قرار دهید.

شرکت افرنگ یکی از قدیمی ترین و بهترین وب سایت ها در زمینه ی  خدمات طراحی و چاپ،لیبل اسکرچ،چاپ کارت اسکرچ دار،چاپ کارت قرعه کشی،و ارائه دهنده ی بهترین محصولات در زمینه ی طراحی و چاپ بر روی ساک دستی،چاپ کارت ویزیت، طراحی لوگو،چاپ بر روی جعبه میپردازد.

شرکت افرنگ با پرسنل متخصص و کارآمد خود ، دارای سابقه کاری بسیاری در این زمینه میباشد.

 

 

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.