مزایای استفاده از کارت تخفیف و دلایل استفاده از آن

بهترین روش پخش تراکت
نوامبر 11, 2020
کارت قرعه کشی
روش ساخت کدهای متغیر برای چاپ کارت قرعه کشی
نوامبر 21, 2020

منظور  از کارت تخفیف ،  یک کارت فیزیکی یا یک   کارت هوشمند      است که می‌تواند هزینه خرید ما را کاهش دهد.

 

برای خریداران و مشتریان، مهم‌ترین دلیل استفاده از کارتهای تخفیف، کاهش هزینه‌های خرید است. حال ممکن است این تخفیف‌ها انواع مختلفی داشته باشد  تا مشتری از چنین کارت‌هایی رضایت داشته باشد.

پس اگر سیاست این کارت‌ها به شکل مناسب و ایده آل طراحی شده باشد و زمینه ارائه تخفیف بیشتر در آنها فراهم باشد، طبیعتاً مشتری نیز احساس رضایت کرده و می‌توانیم آن را به عنوان بهترین کارت تخفیف معرفی کنیم.

 

انواع کارت تخفیف

کارت های تخفیف معمولی:

به صورت کارت‌های کاغذی هستند که بر روی آنها مبلغ تخفیف قرار دارد  و فرد می‌تواند با توجه به این مبلغ، خریدهای خود را مدیریت کند.

کارت  هوشمند:

کارت‌های هوشمند بیشتر در باشگاه مشتریان و برای مشتری‌های وفادار استفاده می شود. در این کارت‌ها مشخصات مشتری و میزان خرید آن در شرایط مختلف قرار دارد و با توجه به اطلاعات آن، مبلغ تخفیف تغییر می‌کند.

 خدماتی:

کارت تخفیف استخر، کارت تخفیف پزشکی، کارت تخفیف سینما و کارت تخفیف رستوران‌ها و کافی شاپ ها نمونه‌هایی از کارت‌های تخفیف خدماتی هستند که  با استفاده از این کارت‌ها،  می توانید از خدمات شرکت‌ها بهره بگیرید.

مالی:

کارت‌های تخفیف مالی بیشتر مربوط به بانکها و مؤسسات مالی هستند که در ازای ارائه آنها، بخشی از سود وام‌ها یا سایر تسهیلات بانکی کاهش می‌یابد. کارت تخفیف امیدان و کارت تخفیف ایرانیان تنها دو نمونه از این کارت‌ها هستند که در ایران عرضه می‌شوند.

 

هدف ارائه کارتهای تخفیف

 

تبدیل کردن مشتریان قدیمی خود به مشتریان وفادار

با این روش مشتریان قدیمی به دلیل ایجاد وفاداری شان به شما، کسب و کارتان را نیز به دیگران نیز معرفی می کنند.

 

گسترش جامعه مشتریان خود:

ارائه  کارت تخفیف به شیوه های مختلف توسط مشتری ها  به مشتریانی که شما را نمی شناسند و تبدیل آنها به مشتریان هدف

 

کارت تخفیف به عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات

مشتریان قدیمی شما که کارتهای تخفیف به آنها تعلق گرفته در صورت رضایت از خدمات یا محصولات شما به  احتمال زیاد شما را به دوستان و آَشنایان خود معرفی می کنند و با ارئه کارت تخفیف به آنها انگیزه خرید می دهند.

 

 

کارت تخفیف اکسون

  • مبلغ مشخصی را تعیین کنید و به مشتریانی که بیشتر از مبلغ تعیین شده از شما خرید می کنند کارت تخفیف ارائه دهید.
  • می توانید کارت تخفیف را به افراد شناخته شده و محبوب در جامعه مانند ورزشکاران، هنرمندان و افراد معروف داده و از آنها بخواهید در همایش ها یا اجراهای خود از کارت تخفیف شما به عنوان هدیه به مخاطبانشان استفاده کنند.
  • در علم بازاریابی این یکی از روشهای بازاریابی برونگرا و اینفلوئنسر مارکتینگ ( استفاده از افراد تاثیرگذار جامعه برای تبلیغات) می باشد که در دنیا به خوبی از آن برای ارائه بهتر و بالاتر استفاده می کنند.
  • می توانید کارت تخفیف کسب و کارتان را در اختیار مشاغل دیگر مثلا رستورانها، استخرها و … قرار دهید تا آن را به عنوان هدیه به مشتریان خود ارائه دهند و بدین روش مشتریان زیادی به سمت شما روانه شود.

 

کارت های تخفیف در مجموعه افرنگ با یک پوشش اسکرچ طراحی می شوند و ساخت کدهای تخفیف نیز به عهده ما خواهد بود .

 

دیدگاه ها بسته شده است