خراش آسان کارت اسکرچ

ویژگی کارت اسکرچ چیست ؟

کارت‌های اسکرچ برای اولین بار در اواسط دهه 1990 در بریتانیا عرضه شدند. در حقیقت هدف اولیه تولید کارت‌های اسکرچ، شرکت دادن افراد در مسابقات و بردن جوایز بوده‌است و رفته رفته کاربرد‌های دیگری نیز پیدا کرد که در نهایت هدف نهایی کارت‌های اسکرچ، پنهان کردن اطلاعات زیر لیبل اسکرچ شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به ویژگی‌های یک کارت اسکرچ باکیفیت بیشتر بپردازیم.

کارت اسکرچ در چه مواردی استفاده می‌شود؟

ایده اصلی کارت‌ها اسکرچ این است که با الساق یک لایه نازک از فویل بر روی قسمتی از کارت، عبارت زیر آن به صورت موقت پوشیده شود و فقط با یک خراش ساده، لیبل اسکرچ از بین برود و عبارت زیر آن نهان شود. این قابلیت کارت اسکرچ می‌تواند در بسیاری از موارد مختلف استفاده شود که در ادامه به چند مورد آنها اشاره می‌کنیم :

  • کارت‌های قرعه‌کشی
  • کارت شارژ تلفن همراه
  • کارت تائید اصالت وسایل و لوازم
  • کارت ارائه گذرواژه برای خدمات Wi-Fi و اینترنت
  • و…

بازاریابی با کارت اسکرچ

یک ویژگی کارت اسکرچ که بسیار جالب است بازاریابی با استفاده از کارت‌های اسکرچ برای تعامل با مشتریان می‌باشد. شما می‌توانید برای رسیدن به اهداف تجاری خود از بازاریابی اسکرچ کارت‌ها استفاده کنید. چرا که کمک بسیار بزرگی در حرفه‌ایی‌تر شدن تجارت شما می‌باشند. شاید فکر کنید که کارت‌های اسکرچ دار یک شکل غیرمعمول بازاریابی هستند، اما میزان استفاده از آن بسیار زیاد است. آنها ابزاری قدرتمند برای افزایش فروش و تقویت برند شما هستند. استفاده از آن ها در فروشگاه می‌تواند به شما در دستیابی به مشتریان بالقوه جدید کمک کند. به طور کلی کارت‌های اسکرچ به دلیل برانگیخته کردن حس کنجکاوی مشتریان، این قابلیت را دارند که شما با استفاده از آنها مشتریان بیشتری جذب کنید.

یک کارت اسکرچ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همان طور که بالاتر به آن اشاره شد، وظیفه اصلی کارت اسکرچ، حفظ و پوشاندن اطلاعات محرمانه است. به همین منظور در وهله اول لایه اسکرچ باید به گونه‌ای طراحی و اعمال شود که اطلاعات زیر آن، با تابش نور مستقیم، از زیر لیبل آشکار نشود. همچنین یکسری از لیبل‌های نامرغوب، این امکان را به سودجویان می‌دهد که به راحتی و بدون اینکه لیبل آسیب ببیند، لیبل را جدا کرده و از اطلاعات زیر آن استفاده کنند و دوباره لیبل را در محل قبلی قرار دهند.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که، هنگامی که اسکرچ را خراش می‌دهید، جنس آن باید به گونه‌ای باشد که اطلاعات زیر آن از بین نرود و سالم بماند.

با دقت به این موارد شما می‌توتنید بهترین نتیجه را از تولید کارت‌های اسکرچ بگیرید. کافیست برای رسیدن به اهداف خود در راستای کارت اسکرچ با مشاورین افرنگ در ارتباط باشید.

قیمت کارت اسکرچ

تغییر جنبه‌هایی مانند تعداد، وزن، اندازه یا مواد می‌تواند بر قیمت کل کارت اسکرچ شما تأثیر بگذارد. شما می‌توانید با اخذ مشاوره از مشاورین افرنگ، با توجه به همه مواردی که در قیمت کارت‌های اسکرچ تاثیر دارند طبق بودجه مورد نظر خود، اقدام به سفارش کنید. با ما در ارتباط باشید.

یک کارت یکبار مصرف کاملاً قابل تنظیم را با آثار هنری چاپی و صفحه اسکرچ انتخاب کنید. یک نقشه، کد یا عبارت را می توان روی کارت چاپ کرد و سپس با یک روکش پوشانید که با استفاده از یک سکه می توان آن را برداشت.

کارت های اسکرچ از PVC ساخته شده اند و در دو ضخامت مختلف (0.5 میلی متر و 0.76 میلی متر) با ابعاد کارت پلاستیک و لبه های گرد قابل استفاده هستند. در منطقه انتخابی شما با یک صفحه نمایش نقره ای مات روی صفحه نمایش پوشانده می شود که می تواند خراشیده شود.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.