سالم ماندن کد اسکرچ

کارت اسکرچ دار بازی چیست؟

کارت های اسکرچ دار نوعی کارت مشابه کارت ویزیت است با این تفاوت که اطلاعات آن متغیر و مخفی می باشد و اطلاعات آن توسط جوهر قابل خراش یا لیبل پوشانده شده است.

اطلاعات مخفی مانند رمز ها را به وسیله این کارت ها با امن ترین روش می توان منتقل کرد.

در واقع این کارت ها، کارتهای نازکی ، مانند مقوا که دارای سطح نقره ای یا مات هستند که باید آن را خراش دهید تا آنچه در زیر وجود دارد نمایان شود. وقتی صحبت از اسکرچ آنلاین می شود، فرد فقط به دلایل آشکار قادر به شبیه سازی اسکرچ کارت فوق الذکر است.

بیشترین کاربرد این کارت هادر کارت های قرعه کشی، انواع کارت شارژ ها، کارت گارانتی، کارت تضمین یا کنترل اصالت کالا و کارت فعالسازی جهت نرم افزاری خاص می باشد.

چاپ کارت اسکرچ دار اولین بار برای بلیط بازی با استفاده از تکنیک های تصادفی دستی در سال 1974 ساخته شد که شرکت آمریکایی Scientific Games Corporation  اولین بازی قرعه کشی فوری را تولید کرد.

این شرکت  پایه و اساس الگوی کارت اسکرچ دار را ایجاد کرد که اکنون ما از آن استفاده میکنیم و تنها 13 سال پس از تولید اولین کامپیوتر تحت هدایت رایانه، Astro-Med ، شرکت وست وارویک ، رود آیلند ، ثبت اختراع بلیط بخت آزمایشی فوری را دریافت کرد.

در ابتدا، طراحی و  چاپ این کارت ها دارای یک فرم بسیار ساده بودند و بازیکنان به راحتی می خواستند سه ناحیه را که دارای شماره یا نمادهایی هستند که در زیر آنها پنهان شده بود ، خراش دهند.

هدف این است که هر سه بار یک سمبل مشابه را کشف کنیم و در صورت دستیابی به این کار، یک جایزه کسب می شود. با گذشت زمان، این کارت ها  تکامل یافتند و روش های مختلفی وجود داشت که می توان برنده شد.

امروزه دو تولید کننده اصلی بلیط های مبنی بر قرعه کشی وجود دارد: شرکت بازی های علمی که دارای شعبه هایی در ایالات متحده و کشورهای بزرگی مانند شیلی، انگلستان، کانادا، برزیل و استرالیا و پولارد اسکناس است که دارای کارخانه هایی در ایالات متحده است.

کارت های اسکرچ دار بازی

کارت های اسکرچ دار مخصوص بازی و قرعه کشی، که در غیر این صورت به عنوان اسکرچ ، بلیط اسکرچ، بازی های اسکرچ، بازی های اسکرچ شناخته می شوند (بسته به جایی که در جهان دارید)، محبوبیت خود را مدیون تعداد بیشماری دلیل هستند.

آن ها نه تنها هزینه کم و آسان برای بازی دارند، بلکه این مزیت را به بازیکنان می دهد که می توانند برنده فوری شوند، بر خلاف بازیکنانی که باید برای یک روز و زمان خاص برای یک قرعه کشی صبر کنند.

روش های مختلفی برای جمع آوری جوایز فاش شده توسط کارت اسکرچ دار وجود دارد و این عمدتاً بستگی به نوع کارت اسکرچ دار شما برای خرید است.

جالب توجه اینکه، بعضی از کارت ها در واقع از شما می خواهند که تمام سطح کارت را خراش ندهید و در عوض، شما را در خراشیدن بعضی از مکانها به جای دیگران محدود می کند.

علاوه بر این، در حالی که برخی از کارت ها به شما این امکان را می دهند که جایزه خود را از یک فروشگاه به سادگی انتخاب کنید، در عوض دیگران برای جمع آوری جایزه خود شماره تلفنی را که باید از آن تلفن کنید به شما می دهند.

در حالی که برخی از کارتهای اسکرچ فقط جوایز نقدی ارائه می دهند ، برخی دیگر این فرصت را به شما می دهند تا وسایل و لوازم الکترونیکی فانتزی و یا تعطیلات در خارج از کشور برنده شوید.

بهترین کارت اسکرچ دار بازی های آنلاین

جالب است که محبوبیت کارت اسکرچ دار مربوط به قرعه کشی و قمار با سرعت بیشتری نسبت به هر شکل دیگر قرعه کشی افزایش یافته است.

با توجه از سهولتی که می توان آنها را پیدا کرد و این واقعیت که هزینه های آنها بسیار اندک است ، میلیون ها انسان می توانند هر روز از کارت های  اسکرچ دار در جهان لذت ببرند.

البته در حالی که بسیاری از افراد برای رفع مشکل خود مجبورند از لحاظ جسمی به بیرون بروند و کارت خود را بخرند، با کارت های اسکرچ دار آنلاین می توانید هر روز فقط با لمس یک دکمه آن را خریداری کنید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.