ایده های عالی برای افزایش فروش

دغدغه افزایش فروش این روزها ذهن همه تولیدکنندگان و فروشندگان رو به خود مشغول کرده است.و همه به دنبال راههایی برای افزایش فروش هستند.

1. روی محصولات تخفیف بگذارید

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف برای مشتریان خود تخفیفانی در نظر بگیرید، البته حراج‌ها نباید خیلی هم زیاد باشد؛ زیرا در این صورت مشتریان همیشه منتظر تخفیف خواهند ماند.

برای چاپ کارت تخفیف می توانید اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید اینجا کلیک کنید.

2. مسابقه یا قرعه کشی برگزار کنید

برای مشتریانی که خرید بیشتری دارند مسابقه یا قرعه‌کشی برگزار کنید. می توانید یکی از محصولات خود را به عنوان جایزه به برندگان بدهید.

چاپ کارت قرعه کشی

3. هدیه‌ای تبلیغاتی بدهید

محصول یا کالایی که نام برند شما روی آن ثبت شده، به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی برای مشتریان خود در نظر بگیرید. با این کار مشتریان به خرید یکی از محصولات و خدمات شما ترغیب خواهند شد.

5. به قشر خاصی تخفیف دهید

محصولات خود را با تخفیف ویژه در اختیار قشر خاصی مانند کارمندان یک سازمان یا اعضای یک انجمن قرار دهید.

6. با کالای دست دوم معاوضه کنید

باید برای مشتریان وفادار خود ارزش قائل شوید. مثلاً به جای یک محصول قدیمی، کالایی جدید را با تخفیف در اختیار مشتری وفادار قرار دهید.

7. قفسه‌بندی و ویترین جذاب داشته باشید

باید محصولات خود را به شیوه خلاقانه در ویترین بچینید. محصولات خود را به شکل هرمی بزرگ یا دیگر شکل‌ها در قسمتی از فروشگاه به نمایش بگذارید.

8. رایگان ارسال کنید

باید برای مشتریان خود ارسال رایگان در نظر بگیرید. مشتریان همیشه به دنبال کلمه “رایگان”هستند. قطعاً ارسال رایگان روشی خواهد بود که سبب ترغیب مشتری می شود.

9.تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

محصولات و خدمات خود را در قالب ویدئویی جذاب و دیدنی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. با این کار شاهد جذب مشتریان زیادی خواهید بود

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.