کارت تخفیف یا کارت قرعه کشی ؟

کارت تخفیف کارتی است که با آن می‌توان در هنگام خرید از تخفیف بهره برد.از اهداف کارت تخفیف می‌توان رونق بخشیدن به کسب و کار، تشویق مشتری به خرید از مجموعه ما و افزایش میزان فروش و خدمات نام برد.

کاربرد کارت تخفیف

به دلیل وجود رقابت سنگین بین فروشندگان یک کالای مشابه از نظر کیفیت و قیمت، اختصاص کارت تخفیف می تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب کند و باعث رونق کسب و کار شما و یا شناساندن برند شما  به آنها باشد.

معمولا این نوع کارت در مراکز بهداشتی، پوست و مو، آموزشگاه ها، آژانس گردشگری، درمانی، تفریحی مثل استخر، رستوران ها، مراکز تجاری و فروشگاه های پوشاک و مواد غذایی  و..

افزایش فروش با چاپ کارت قرعه کشی

از این کارت به عنوان ابزار قدرتمندی برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری های خود استفاده کنید.

برای مشاوره و طراحی سیستم قرعه کشی و همچنین طراحی و چاپ کارت های قرعه کشی می توانیم به شما کمک کنیم.برای سفارش کارت قرعه کشی به سایت افرنگ مراجعه کنید.

هدف استفاده از کارت های قرعه کشی چه چیزی می باشد؟

احتمالا تا به این جای متن اطلاعاتی راجع به فیش های قرعه کشی به دست آورده باشید،در ادامه به بررسی هدف از انجام این کار می پردازیم.

همان طور که می دانید همواره شرکت های معروفی نیز این کار را انجام می دهند اما چرا شرکت های معروف فیش های قرعه کشی را درون محصولات شان جای

می دهند.

اگر بخواهیم از نظر اقتصادی به این کار نگاه کنیم می توانیم بگوییم که این کار امری مقرون به صرفه می باشد،چرا که این کار ممکن است برای شما هزینه هایی را متحمل شود اما در مقابل درآمد بسیاری کسب می نمایید.

شما باید انتخاب کنید که کدام کارت برای کسب و کار شما مفید تر است ؟ پانداک

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.