کارت رمز دار

اگر تجربه محدودی در زمینه تولید کارت رمز دار دارید اما وظیفه مهم به روزرسانی ویژگی های امنیتی کارت های شناسایی به شما داده شده است احتمالاً از خود می پرسید که کجا را شروع کنید.

ما این راهنما را برای کمک به شما ایجاد کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رایج ترین ویژگی های امنیتی کارت رمز دار که می توانید به کارت های شناسایی خود اضافه کنید تا از امنیت و اطمینان بیشتری برخوردار شوید ادامه مطلب را بخوانید.

عکس های دیجیتال

اگر کارت های شما از قبل عکس کاربر را در بر نگرفته است به افزودن آن ها فکر کنید. عکس ها اساسی ترین ویژگی امنیتی هستند که

می توانید به کارت شناسایی خود اضافه کنید زیرا آن ها راهی آسان برای تأیید سریع هویت شخص ارائه می دهند. در حالی که عکس ها به کاهش احتمال کلاهبرداری کمک می کنند اما از این جهت که عکس ها را می توان با استفاده از اسکنرهای نوری و دستگاه های کپی تکثیر کرد بی خطر نیستند. با این وجود آن ها خط اول امنیتی خوبی هستند.

کارت ها و لوازم جانبی با کد رنگی

آیا می دانید می توانید کارت شناسایی و لوازم جانبی خالی مانند نگهدارنده نشان و بند بند در رنگ های خاص خریداری کنید؟ علاوه بر ارائه فرصت های نام تجاری، کارت ها و لوازم جانبی دارای کد رنگی می توانند به عنوان یک ویژگی امنیتی برای کارت های شناسایی شما باشند. با اختصاص رنگ های منحصر به فرد به کارت های شناسایی کاربران با مجوزهای امنیتی مختلف می توانید به سرعت هر کسی را که امتیاز مناسب ندارد شناسایی کنید. این امر به ویژه برای املاک دارای چندین ساختمان، انبارهایی با انواع مختلف کارمند و در رویدادهای بزرگ با صدها شرکت کننده بسیار مفید است.

بارکد در کارت رمز دار

بارکد همه جا است و می توانید آن ها را روی برچسب محصولات، جعبه های حمل و نقل و حتی روی بطری های دارو مشاهده کنید. آن ها چندین برنامه دارند و یکی از آنها افزایش امنیت ID است. آن ها برای رمزگذاری رشته های کوتاه اطلاعات ID مانند شماره شناسنامه یا شماره حساب در کارت شناسایی بسیار مفید هستند. توجه داشته باشید که بارکدها اطلاعات را ذخیره نمی کنند. بلکه داده های کارت شناسایی را نشان می دهد که فقط با استفاده از یک اسکنر اختصاصی قابل خواندن است. در چارچوب امنیت، بارکد می تواند به عنوان یک مانع اضافی برای جاعلان بالقوه باشد زیرا حتی اگر آن ها بتوانند کارت های جعلی ایجاد کنند که به نظر معتبر است و کارت های جعلی بدون اطلاعات صحیح بارکد، اسکن صحیح یا تأیید اعتبار نمی کنند.

چاپ ماوراء بنفش (UV) یا فلورسنت (F)

چاپ ماوراء بنفش یا فلورسنت روشی برای افزودن متن یا تصاویر پنهان به کارت های شناسایی است که کپی کردن آن ها را تقریباً غیرممکن می کند زیرا جعل کنندگان شناسه نمی توانند آنچه را که در آنجا نمی دانند کپی کنند. متن یا تصویر چاپ شده با استفاده از جوهر ماورا بنفش یا فلورسنت حتی برای اسکنرهای نوری با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست و فقط در صورت تابش نور خاصی بر روی کارت قابل مشاهده است.

چاپ متن خرد در کارت رمز دار

چاپ متن خرد که به عنوان یکی از سخت ترین در تولید مثل در نظر گرفته می شود معمولاً در گذرنامه ها استفاده می شود. این ویژگی امنیتی در کارت های شناسایی بسیار امن نیز استفاده می شود. با معاینه بصری، متن خرد به صورت یک خط نازک منظم روی کارت شناسایی ظاهر می شود اما وقتی با استفاده از میکروسکوپ یا ذره بین بازرسی می شود خطوط در واقع متن تکرار شده ای را می گویند که معتبر، اصلی و معتبر باشد. برخلاف بیشتر ویژگی های امنیتی الحاقی چاپ متن خرد نیاز به تجهیزات صنعتی دارد که این گزینه را به کارت های از قبل چاپ شده محدود می کند.

نوارهای مغناطیسی

نوارهای مغناطیسی که معمولاً در پشت کارت های اعتباری یافت می شوند می توانند اطلاعات دارندگان کارت را در کارت های شناسایی ذخیره کنند. اطلاعات ID بر روی کارت های نوار مغناطیسی با استفاده از رمزگذارهای ویژه در حین چاپ رمزگذاری می شود. مانند بارکد ، اطلاعات ID رمزگذاری شده روی کارت های نوار مغناطیسی بدون بارکد خوان اختصاصی قابل دسترسی نیست. علاوه بر این بدون اطلاعات رمزگذاری شده کارت های جعلی هنگام دزدیده شدن اعتبار ندارند.

برای چاپ کارت رمز دار می توانید به وب سایت موسسه افرنگ مراجعه نمایید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.