کارت قرعه کشی

طراحی کارت اسکرچ

مشتریان شما هر روز پیام های زیادی را در قالب های متنوعی دریافت می کنند. کمی اطمینان و برنامه ریزی لازم است تا مطمئن شوید پیام شما برجسته است و اگر بن هایی با پیشنهاد تخفیف به آن ها می دهید باید به فکر قرار دادن همان پیشنهاد در زیر صفحه کارت اسکرچ باشید. این واقعیت که فرد مجبور است وقت خود را صرف خراش دادن کارت کند به این معنی است که او زمان بیشتری را برای شرکت در تبلیغات خود صرف می کند و این امر احتمال خرید او را بیشتر می کند. پس امروزه طراحی و تولید کارت اسکرچ بسیار مهم و ضروری است.

این که آیا هدف شما افزایش فروش، ایجاد یک برنامه پاداش مشتری یا درگیر کردن کارمندان با یک طرح تشویقی است کارت های اسکرچ یکی از همه کاره ترین و سرگرم کننده ترین روش ها برای تبلیغ خود هستید.

برای اکثر افراد روند طراحی کارت اسکرچ با ارتباط مستقیم (از طریق تلفن یا ایمیل) بین مشتری و شرکت طراحی کننده آغاز می شود. در طول این ارتباطات مقدماتی تیم ما اطلاعات زیر را در مورد مشخصات پروژه شما جمع آوری می کند:

کارت اسکرچ در چه ابعادی می‌خواهید؟

برای اهداف اقتصادی بیشتر مشتریان ترجیح می دهند کارت ویزیت 2 “در 3.5” استاندارد تهیه کنند اما ما اندازه تولید اضافی 3 “x 4” ، 3 “x 5” ، 4 “x 6” کارت پستال ، 5 “x 7 ارائه می دهیم.

چه نوع چاپی را دوست دارید؟

ما می توانیم یک طرح یک طرفه یا دو طرفه را برای شما چاپ کنیم. گزینه های چاپ شامل چاپ 4: 0 یک طرفه تمام رنگی ، 4: 1 دو طرفه ، جلو تمام رنگی با پشت سیاه و سفید یا 4: 4 دو طرفه ، جلو تمام رنگی و پشت رنگی است.

پروژه شما چند تغییر تبلیغاتی مختلف خواهد داشت؟

ما از اصطلاح “تنوع تبلیغاتی” برای توصیف جوایز یا پیام های مختلفی استفاده می کنیم که گیرنده کارت شما برای نشان دادن آن ها خراشیده می کند. به عنوان مثال اگر می خواهید کارت های شما خراشیده شوند تا “شما برنده شدید” و “دوباره سعی کنید” نشان داده شود به دو تغییر تبلیغاتی نیاز دارید.

بیشتر بخوانید :
تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش

مراحل طراحی کارت اسکرچ کدامند؟

پاسخ متداول به این سوال یکی است اما بسته به مشخصات پروژه شما، ما می توانیم به تعداد مورد نیاز مناطق خراشیده (در بعضی موارد تا 40-50 قسمت خراش برای هر کارت) در طراحی خود جای دهیم.

هنگامی که مشخصات و ویژگی های پروژه شما را ایجاد کردیم نماینده خدمات مشتری ما بحث را به سمت جزئیات طراحی شما می کشاند. وقتی صحبت از طراحی کارت اسکرچ شما می شود یکی از سه گزینه پیش رو دارید.

شما می توانید:

  1. یکی از طرح های قبلی موجود در گالری طراحی ما را انتخاب کنید (تمام طرح های قبلی ما را می توان با استفاده از آرم و تم رنگی خود شخصی سازی کرد).
  2. شما می توانید مستقیماً با طراح حرفه ای ما ارتباط برقرار کنید که با یک صفحه خالی شروع به کار می کند و یک طراحی کاملا منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند.
  3. در آخر می توانید کارهای هنری قالب بندی شده و آماده چاپ خود را برای پروژه در اختیار ما قرار دهید.

در این مرحله بسیاری از مشخصات پروژه از بین رفته و ما می خواهیم جدول زمانی پروژه شما را تعیین کنیم. جدول زمانی استاندارد برای تولید سفارشی حداکثر 21 روز تقویمی است. این جدول زمانی اجازه می دهد تا حدود سه روز برای یک طراحی سفارشی (در صورت وجود) ، 10-14 روز برای چاپ و تولید خراش و تا پنج روز برای حمل و نقل تحویل داده شود. آیا کارت های خود را عجله دارید؟ مشکلی نیست ما در شرکت افرنگ خوشبختانه تولید و تحویل پروژه شما را تسریع خواهیم کرد.

اکنون که ما جزئیات مربوط به طراحی، تولید و انتظارات از جدول زمانی را جمع آوری کرده ایم قدم بعدی ما ارائه پیشنهاد فروشنده به شما است که نه تنها تمام اطلاعات قبلی را که قبلاً بحث شده بود خلاصه می کند بلکه به طور خاص ارائه می دهد.

همچنین در حال حاضر اطلاعاتی راجع به اولویت رنگ و قلم، اصطلاحات، تغییرات تبلیغاتی و تنظیمات برچسب خراش خاموش درخواست خواهیم کرد.

برای درخواست طراحی کارت اسکرچ می توانید به وب سایت افرنگ مراجعه نمایید یا با کارشناسان و مشاورین ما تماس بگیرید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.