اگر مدیر یا صاحب کسب و کاری هستید که مشتریان زیادی دارید و نوع کسب و کار شما به گونه ایست که باید با مشتریان خود در ارتباط باشید و به دنبال روش هایی جهت وفاداری آنها هستید ، از کارت های قرعه کشی استفاده کنید.
برای افزایش ارزش برندتان و داشتن مشتریان وفادار، لازم است تا به نحوی مخاطبان را با خود همراه نمایید.
چاپ کارت قرعه کشی می تواند راهی برای بازاریابی و فروش بیشتر باشد. چنانچه در ازای خرید محصولات و خدمات، به خریدارن کارت قرعه کشی اهدا شود، علاوه بر اینکه می توان مشتریان را به خریدبیشتر تشویق نمود، به نحوی آن ها را به خود و مجموعه خود وفادار ساخت.
حتی میتوان با برگزاری قرعه کشی در مدت کوتاهی به مشتری و فروش بیشتر دست پیدا یافت.
بنابراین مراکزی که قصد راه اندازی سیستم قرعه کشی را دارند می توانند اقدام به چاپ کارت قرعه کشی همراه با کد نمایند و در هنگام خرید به مشتریان یک کارت اهدا نمایند. لازم به ذکر است که میزان تخفیف تعیین شده در هر کارت قرعه کشی رمزدار به استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی هر مجموعه بستگی دارد.
نکات طراحی کات قرعه کشی
- در هنگام طراحی میتوان از رنگ سازمانی، نام شرکت یا لوگوی آن روی کارتها استفاده نمود، زیرا می تواند به برندسازی کمک کند.
- ابعاد کارت بسیار مهم است که عدم دقت در آن میتواند منجر به تغییر اندازه نامتناسب طرح، دفرمگی و در برخی اوقات بریده شدن نوشتهها و طرح گردد.
- رعایت فاصله مناسب نوشتهها از لبه نیز الزامیاست زیرا علاوه بر زیبایی کارت از خطر از بین رفتن اطلاعات در هنگام برش جلوگیری مینماید.
- طراحی جذاب و منحصر بفرد موجب ترغیب مشتری به مراجعه به فروشگاه یا سازمان میشود.