خراش آسان کارت اسکرچ

افرایش فروش با چاپ کارت قرعه‌کشی

آیا چاپ کارت قرعه کشی بر میزان فروش، تاثیری دارد یا خیر؟

آیا کارت های قرعه کشی روشی برای جذب مشتری است یا خیر؟

جواب این سوالات بستگی به روش استفاده از آن دارد. چرا که کارت قرعه کشی ابزاریست که هم می تواند مفید باشد هم غیر مفید.

ما انسان ها به طور غریزی لذت های کوچک دم دستی را به لذت های آتی ترجیح می دهیم. هر چند آن لذت آتی خیلی بزرگ باشد.

بنابراین اگر به مشتری های خود کارت هدیه می دهید آن ها ترجیح می دهند همان موقع برنده ی یک جایزه کوچک شوند تا این که به آن ها یک کارت با وعده ی یک جایزه بزرگ بدهید.

برای مثال مشتری های یک فست فود را در نظر بگیرید. به هر مشتری یک کارت هدیه داده می شود که مشتری بلافاصله پوشش اسکرچ روی کارت را پاک می کند و متوجه می شود برنده ی یک نوشابه شده است .

می تواند همان لحظه جایزه خود را دریافت کند. این جایزه کوچک به مراتب مشتری را بیشتر شاد می کند تا این که به او یک کارت به همراه وعده ی یک ماشین سواری هدیه بدهید.

یک جایزه بزرگ فقط یک نفر را خیلی خوشحال می کند. اما هزاران جوایز کوچک آنی هزاران نفر را کمی خوشحال می کند. این ضرب المثل عامیانه را شندیده اید که سیلی نقد به از حلوای نسیه ؟

افزایش فروش با چاپ کارت قرعه کشی به چه صورت می‌باشد؟

کارت قرعه کشی پاسخ و هدیه ای از جانب تولید کننده محصول به مشتریان وفادار است. در واقع کارت های قرعه کشی برای مشتریان وفادار طراحی می شوند.

شما می توانید از کارت قرعه کشی به عنوان ابزار قدرتمندی برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری های خود استفاده کنید.

برای مشاوره و طراحی سیستم قرعه کشی و همچنین طراحی و چاپ کارت های قرعه کشی می توانیم به شما کمک کنیم.برای سفارش کارت قرعه کشی به سایت افرنگ مراجعه کنید.

نکاتی در مورد اسکرچ:

اسکرچ چاپ شده روی کارت قرعه کشی در مجموعه افرنگ دارای هاشور می‌باشد که از لحاظ بصری جلوه خاصی دارد.

اسکرچی که ما در کارت قرعه کشی استفاده می‌کنیم، خود دارای یک لایه واسط می‌باشد. به همین دلیل احتیاج به پوشش سلفون یا لمینت ندارد . در حالیکه در اسکرچ سیلک ناچار به استفاده از یک پوشش واسط هستند تا بتوانند کد رمز را مخفی نمایند و این به معنی افزایش هزینه شما می‌باشد.

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید.